Online Helpdesk in gebruik

In het streven naar een steeds betere dienstverlening wordt er hard gewerkt aan versie 2.0 van KiesJeSite. Dat zal de komende tijd nog voor de nodige vernieuwingen en aanpassingen zorgen. Vandaag presenteren wij de eerste vernieuwing:

KJShelpdesk.nl, onze nieuwe online Helpdesk!

Deze online helpdesk, gebaseerd op een ticketsysteem, zorgt ervoor dat u snel en simpel onze hulp kunt inroepen. Een groot voordeel is dat u zelf op elk moment kunt zien wat de status van uw vraag is. Onze medewerkers houden met dit systeem een goed overzicht en kunnen daardoor beter en sneller reageren op uw vragen.

Het ticketsysteem is vanaf nu dé manier om snel contact met ons op te nemen. Indien telefonisch contact is gewenst kunt u HIER zonder in te loggen een Terugbelverzoek indienen.

Natuurlijk kunt u nog steeds direct bellen, maar door drukte zijn wij vaak niet in staat om de telefoon aan te nemen. Volg in dat geval de instructies die u te horen krijgt, gebruik het ticketsysteem of dien een Terugbelverzoek in.

Wij vragen vriendelijk om uw vragen dus niet meer rechtstreeks te mailen, maar gebruik te maken van het ticketsysteem omdat dit voor alle partijen de beste oplossing is. Wanneer u toch rechtstreeks aan ons mailt met een bericht dat thuishoort in het ticketsysteem, ontvangt u het verzoek om het bericht opnieuw in te dienen als ticket.

Om het ticketsysteem te gebruiken dient u eenmalig een account aan te maken. Daarna kunt simpel inloggen om bestaande tickets te bekijken, te reageren of een nieuw ticket aan te maken. Meer uitleg vindt u op de Uitleg pagina.

Zodra een ticket succesvol binnenkomt in het systeem, ontvangt u binnen enkele minuten een ontvangstbevestiging op het gebruikte e-mailadres. Als de ticket is toegewezen aan een medewerker en/of een antwoord is gegeven, ontvangt u ook daarvan een e-mail. Wilt u reageren, dan kan dat eenvoudig door de e-mail te beantwoorden en uw tekst bovenaan de e-mail toe te voegen. Verander aub NIETS aan het onderwerp van de e-mail.

Natuurlijk kunt u ook inloggen in uw account om de hele historie te zien en van daaruit te reageren.

Graag nodigen wij u uit om alvast een account aan te maken en bij wijze van test een proefticket in te schieten en ons een boodschapje te sturen. Dan kunt u zien hoe het werkt als u het ticket systeem nodig heeft voor een echte vraag.

Wij zijn er van overtuigd dat dit nieuwe systeem een grote verbetering inhoud voor zowel u als klant als voor onze medewerkers, waardoor wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.